Upitnik za roditelje
Molimo vas da odgovorite na sledeća pitanja procenjujući tačnost tvrdnje, odnosno stepen prisutnosti po sledećoj skali:
TAČNO / PRISUTNO
NETAČNO / NIJE PRISUTNO
U MANJOJ MERI TAČNO / PRISUTNO
U VEĆOJ MERI TAČNO / PRISUTNO
SASVIM TAČNO / PRISUTNO U POTPUNOSTI
Posle svake tvrdnje odaberite polje u skladu sa Vašom procenom. Ispitivanje je anonimno. U cilju objektivnosti, molimo Vas da svaku tvrdnju pažljivo pročitate i iskreno odgovorite.
Nakon odabira Vaših odgovora kliknite na POSLATI PRIJAVU.
1. Smatram da je moje dete sigurno i bezbedno u školi
2. Škola brzo i efikasno reaguje na probleme vezane za sigurnost i bezbednost učenika u školi
3. Škola me informiše o preduzetim merama povodom mojih prigovora
4. Kao roditelj učestvujem u analizi primene pravilnika o sigurnosti i bezbednosti učenika
5. Nastavnici / stučna služba su spremni da saslušaju i obzir eventualne probleme u razvoju mog deteta
6. U školi se poštuje privatnost i poverljivot informacija o problemima mog deteta
7. Škola pomaže učenicima koji su slabog materijalnog stanja
8.Učestvujem u školskim akcijama za pružanje pomoći učenicima ili njihovim porodicama
9. Nastavnici u školi upućuju moje dete kako da efikasnije uči / vežba
10. Poznato mi je da nastavnici u školi pomažu učenicima koji slabije napreduju (dopunska nastava i sl.)
11. Koliko je meni poznato uspešni učenici pomažu učenicima koji sporije napreduju
12. Talentovanim učenicima omogućeni su posebni oblici rada van redovne nastave (seminari, kursevi, „master class“)
13. Nastavnici u školi podstiču učenike da koriste i druge izvore informacija osim školskih (literatura, časopisi, internet, snimljena muzika i sl.)
14. U školi nastavnici, kod mog deteta, razvijaju odgovornost za učenje
15. Nastavnici podstiču moje dete da ima poverenja u sopstvena znanja i sposobnosti
16. Nastavnici, kod mog deteta, razvijaju odgovornost za vlastite postupke
17. Nastavnici podstiču moje dete da brine o drugim ljudima
18. Nastavnici podstiču moje dete da brine o prirodi i svom okruženju
19. Nastavnici uče moje dete kako da sarađuje sa drugim učenicima
20. Nastavnici redovno koriste prilike da pohvale pozitivne postupke i uspehe moga deteta
21. Nastavici pomažu mom detetu da otkrije i razvija svoje mogućnosti kroz učešće u ponuđenim vannastavnim aktivnostima
22. Muzička škola mi pruža potrebna obaveštenja za donošenje odluke o daljem muzičkom školovanju mog deteta
23. Nastavnici mi pomažu u objektivnoj proceni sposobnosti znanja i umeća deteta za nastavak muzičkog školovanja
24. Nastavnici nas podstiču da tražimo dopunske informacije o daljem školovanju
25. Zadovoljan/na sam informacijama o daljem školovanju mog deteta koje dobijam u muzičkoj školi
26. Škola vrši dobru pripremu za donošenje odluke o daljem muzičkom školovanju mog deteta