СТРУЧНО ВЕЋЕ ЗА
ТЕОРЕТСКУ НАСТАВУ
Јанко Васиљевић - хармонија, контапункт, партитуре, увод у компоновање
Вишња Пешић - солфеђо, теорија
Образовање:
Факултет музичке уметности у Београду
Смер: Општа музичка педагогија
Занимање: Дипломирани музички педагог
Радно искуство:
Mузичка школа “Mокрањац” у Београду
• Наставник солфеђа / хора основе музичке школе и припремног разреда
Музичке школе “Kоста Манојловић” Београд
• Наставник припремне наставе, солфеђа и теоретских предмета
Организатор и креатор музичко – драмских представа „Музичка шума“, „Прича о краљу“, „Вивалди“ и „Медведова женидба“.
Центар за заштиту деце и омладине, улица Звечанска, у Београду
• Наставник музике за децу са посебним потребама
Наставник примењује рад по лично креираном програму музичког образовања деце без родитељског старања узраста 3 – 7 година, који је посебно урађен и прилагођен раду у стационару као и менталном склопу деце услед немогућности боравка у природној породици. Програм је креиран тако да укључивањем деце у различите музичке активности подржи и помогне интелектуалном и социјалном развоју деце која живе у нестандардним друштвеним групама.
Стручно усавршавање:
• семинари Владимира Јовановића – Ритам, парлато, диктати, певање с листа, транспозиција и примена уџбеника у настави солфеђа ноже и средње музичке школе
• семинари Мултимедијалне музичке радионице; Увођење у музику – нови концепт музичког образовања Мирославе Лили Петровић, Музичко забавиште и припремни разред у школама за основно музичко образовање, Дечја композитроска радионица, итд
Даница Марковић - солфеђо (помоћник директора)
Студирала је на Факултету музичке уметности у Београду, на одсеку за Ошту музичку педагодију у класи Весне Кршић и дипломирала је 1999. године из предмета Методика наставе солфеђа на тему Апсолутни слух – истраживања и искуства, 2005. године. Стекла је звање дипломираног музичког педагога.
Уписала је 2006. године специјалистичке студије, на катедри за музичку педагогију на Факултету музичке уметности у Београду, у класи проф.мр Весне Кршић Секулић, а 2009. године одбранила је рад са темом Виртуелни наставник солфеђа - Могућности употребе едукативне видео игре у настави солфеђа.
У току специјалистичких студија бавила се истраживачким радом у области едукативних софтвера и у оквиру рада објавила истраживање на тему Едукативна видео игра у настави солфеђа. Стечено звање - дипломирани теоретичар уметности-специјалиста.
Учествовала је 2010. године као предавач на Педагошком форуму са темом: Виртуелни наставник солфеђа.
У школи „Мокрањац“ је од 2000. године медијатекар, а од 2006. године професор солфеђа и теорије музике.
Као наставник солфеђа, учествовала је са ученицима на такмичењима. Ученици су освојили 22 награде на такмичењима из солфеђа (2014 – 2017): Републичком такмичењу, Међунарнодном такмичењу, такмичењима „Бинички“ и „Корнелије Станковић“.
Као сарадник Завода за унапређивање образовања и васпитања учествује у пројектима везаним за музичко образовање .
Учествовала је у изради плана и програма за Школу за специјалне таленте у Ђуприји, за предмете Солфеђо и Теорија музике
Учествовала је у изради плана за уџбеник основне и средње музичке школе, за предмете Солфеђо и Теорија музике. (2014/2015)
Члан је комисије за акредитацију семинара и стручних скупова за област музичка култура.
Члан је комисије за преглед уџбеника из области музичке културе.
Душан Симић - хармонија, увод у компоновање
Зорана Јовановић - етномузикологија, контрапункт
Јасенка Анђелковић Протић - историја музике са упознавањем музичке литературе, национална историја музике
Јасмина Лорин - солфеђо
Јелена Глибетић - солфеђо
Рођена је 1979.године у Београду.
Дипломирала је 2002. године на Одсеку за општу музичку педагогију на Факултету музичке уметности у Београду.
Од 2003.године запослена је у Музичкој школи „Мокрањац“ у Београду на месту наставника солфеђа, за шта је лиценцу добила 2005.године.
У првих неколико година рада водила је хор у основној школи, са којим је имала неколико успешних наступа и снимила це-де под називом “Звуци мога завичаја“.
На Републичком такмичењу из солфеђа 2014. године њени ученици освојили су једну прву и три треће награде.
Наставу обогаћује искуствима стеченим кроз различите облике стручног усавршавања.
Марко Д. Алексић - теорија, музички инструменти, партитуре, хор ОМШ
Рођен је 1984. године.
Дипломирао је композицију, на Факултету музичке уметности у Београду, на Одсеку за композицију, у класи композитора и редовног професора мр Властимира Трајковића, редовног члана Српске академије наука и уметности.
Усавршавао се 2002. године на мастеркласу лаутисте Едина Карамазова. 2003. године одржао је 2003. године шест солистичких концерата у Београду, Алексинцу, Параћину и Ћићевцу. Његове композиције су извођене на међународном фестивалу младих композитора КоМА, у сали Београдске филхармоније. Био је гост 2010. године на солистичком концерту гитаристе Majе ле Ру Обрадовић (Srb/Fra), одржаног у дворском комплексу Бели двор, под покровитељством Њ.К.В. претстолонаследника Александра II Карађорђевића, на ком је премијерно извео своје композиције за клавир.
У периоду 2010. и 2011. године, као гитариста, оркестратор и диригент, наступао је са вокално-инструменталним ансамблом етномузиколога Бојане Николић, изводећи традиционалну (и world) музику Балкана на бројним концертима у Србији, у Шпанији и Мађарској, као и на гостовањима на Радио Телевизији Србије и Телевизији Студија Б.
Од 2010. до 2016. год. премијерно је изведено неколико композиција, од којих се издвајају: „Плава гробница“, за виолу и гудачки оркестар, по наруџбини виолисте Саше Мирковића и оркестра Метаморфозис (фестивал КоМА, 2010. год., Сала Београдске филхармоније), „Јесен листопадне шуме“, комад за балетску игру, за клавир соло (Снежана Перуничић, клавир, 2012., Сала СКЦ-а), Сплет Мокрањчевих руковети за оркестар харфи, по наруџбини харфисте Дијане Сретеновић (Харфа фест, Велика сала Коларчевог народног универзитета, 2014), „У Ладином врту“, за две виоле, по наруџбини виолисте Томислава Милошевића (Сала Културног центра, Косовска Митровица, 2016.). За архив Радио Београда 2016. године снимљена је оркестарска композиција „Сунчево коло“, путокази за велики оркетар (диригент Иван Марковић, Симфонијски оркестар РТС-а).
Постао је 2015. године део четворочланог тима при Матици српској за рестаурацију рукописа домаћих композитора, по пројекту Министарства културе Републике Србије и СОКОЈ-а.
Сарађивао је са Београдским гудачким оркестром „Љубица Марић“, виолистима Томиславом Милошевићем, Сашом Мирковићем и ансамблом „Метамoрфозис“, диригентом Иваном Марковићем, Симфонијским оркестром РТС-а, Симфонијским оркестром Војске Србије „Станислав Бинички”, пијанистима Даријем Себићем и Снежаном Перуничић, виолончелистима Ђорђем Милошевићем и Александром Латковићем, соло певачима Јеленом Банковић, Тањом Андријић и Валентином Ташковом, харфисткињом Дијаном Сретеновић, Београдским квартетом харфи, Балкан стринг квартетом из Америке (Balkan string quartet, Atlanta, USA), диригентом Мином Бошњак, Wonder string квартетом.
Од 2009. године, у Музичкој школи „Мокрањац” у Београду, ради као професор стручних музичких предмета. Из хобија свира неколико разнородних инструмената, и, изучава неумску нотацију и византијско појање.
Марта Гајић - музички облици, етномузикологија
Академско образовање стекла је на Одсеку за етномузикологију Факултета музичке уметности у Београду и успешно га завршава са просечном оценом 9,2 . Дипломски рад на тему Лазаричко певање у централном делу Добрича под менторством др Димитрија О. Големовића одбранила је са оценом (10).
Од 2010. године студент је докторских студија на Факултету музичке уметности у Београду. Педагошким радом почиње да се бави непосредно након завршених мастер студија у Музичкој школи „Војислав Вучковић“ у Београду као наставник етномузикологије, хармоније и музичких облика. Од 2005. године наставник је музичких облика и етномузикологије (од 2014.) у Музичкој школи Мокрањац у Београду.
Радила је на Факултету музичких уметности у Београду као демонстратор за етнокореологију. На пољу етномузикологије, обавила је бројна самостална етномузиколошка истраживања на територији јужне (области: Добрич, Пуста река, Лесковачка Морава, Власина) и западне Србије (околина Чачка, Краљева, Златибора, Ужица, Рашке и планина Голија).
У више наврата била је члан стручног жирија на многобројним саборима традиционалног музичког стваралаштва. Била је руководилац теренских истраживања северног Баната у оквиру етно кампа у Кикинди, као и модератор трибине одржаној у Музичкој школи Мокрањац поводом концерта „Токе звече, гајде јече“ у организацији Српског етномузиколошког друштва и концерта у оквиру Сабора народног стваралаштва Србије одржаног у Тополи (2006). Учествовала je на осмом међународном симпозијуму Одсека за музикологију и етномузикологију Musical culture and memory, одржаном у Београду са радом на тему Tracing the Frozen Memory.
Током досадашње педагошке каријере њени ученици освојили су бројне награде.
Маја Јовановић - солфеђо, теорија
Рођена је 1972.године у Бору.
Звање дипломираног музичког педагога стекла је на ФМУ у Београду, на одсеку Општа музичка педагогија, 1996.године.
Наставник је солфеђа у школи „Мокрањац“ од 1996. године. Наставник је предмета Музичка култура у ОШ „Доситеј Обрадовић“, Умка.
Испит за лиценцу за наставнике положила 1999.г.
Њени ученици учествују на Републичкој смотри, касније Републичком такмичењу из солфеђа у организацији удружења музичких и балетских педагога Србије од 1998.г., као и на такмичењу „Корнелије“ у организацији МШ „Станковић“ од оснивања 2014.г., уз освојен низ награда.
Учествује у раду жирија поменутих такмичења.
Завршила је програм обуке за оцењивача уџбеника у организацији ЗУОВ-а. Члан је Секције музичких теоретичара Београда.
Маја Црнчевић - солфеђо
Рођена је у Београду. Дипломирала је на Факултету музичке уметности у Београду на Одсеку за општу музичку педагогију. На истом факултету завршила је и постдипломске студије одбранивши магистарски рад „Фуга у опусу савременика Јохана Себастијана Баха“, из области инструменталног контрапункта, 2012. године, под менторством редовног професора Владимира Тошића.
Прва педагошка искуства стиче током завршних година студија у београдским музичким школама „Др Војислав Вучковић“, „Мокрањац“ у Београду и у школи „Марко Тајчевић“ у Лазаревцу. Од 2004. године запослена је у музичкој школи „Мокрањац“ на месту професора солфеђа и теорије музике у нижим и средњим разредима.
Њени ученици су освојили 11 награда на републичким такмичењима из солфеђа, теорије музике и турнира музичких вештина, у организацији Удружења музичких и балетских педагога Србије, као и на такмичењу ученика основних музичких школа „Бинички“.
Милица Ђокић - дириговање, хор и оркестар - СМШ
Невена Јовановић Марковић - солфеђо, теорија
Дипломирала је на Факултету музичке уметности и стекла звање дипломираног музичког педагога.
Музичко и педагошко искуство (радно искуство):
Од 2006. године запослена у школи „Мокрањац“ на месту наставника солфеђа и теорије музике
Чланство у музичким асоцијацијама:
Чланица Удружења музичких и балетских педагога Србије
Знање језика: шпански, енглески
Снежана Радојевић - солфеђо, теорија
Снежана Радојевић професор је солфеђа и теорије музике. Након завршених магистарских студија на ФМУ у Београду била је стипендиста највећег америчког научно-истраживачког универзитета, а онда и стипендиста неких од европских института музике. Поред унивезитетских диплома, Снежана је такође стекла 25 сертификата акредитована од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије.
Њена педагошка пракса, започета 1993. године, покрива све нивое образовања, од предшколског до универзитетског. Имала је привилегију да ради са малим дечјим ансамблима али и са америчким студентима на предмету теорија музике 20. века. Њени ученици су у само пет државних и међународних такмичењa из солфеђа и теорије музике освојили преко 50 првих награда (2002. 2003. 2004. 2017. 2018.). Снежанини врло високи критеријуми и истрајна посвећеност у васпитно-образовним процесима помогли су многима да се упишу на најбоље домаће и иностране универзитете. Многи од њених некадашњих ученика и ученица данас су успешни, часни и узорни млади људи, и у Србији и изван ње. Њен приступ сваком детету је орговоран и визионарски.
Поред музичко-педагошког ангажмана, има и објављене радове. За ову прилику издваја се селектована листа: Метафора у служби очувања националног идендитета, 2017, Educational Teachers Needs and Their Teaching Credibility, 2014, Traditional and/or Progressive Education? Ontology of Critical Thinking, 2014, The Tendency to Universality in Contemporary Music Education, 2014, Music Populism and Music Curriculum, 2011, The Continuity of Medieval Music in 21st-Century Serbia, Music Localism, 2010, Tonal Systems and Their Acoustical Structures, 2008, Review: A policy problem: Representing Teacher Education in Changing Times: Politics and Paradigms, 2009, Review of the books written by: Reimer, Bennett, (1989), A Philosophy of Music Education, 2008, James L. Mursell, (2005), Human Values in Music, 2008, Clayton, Martin, Herbert, Trevor, & Middleton, Richard (Eds.). (2003), Тhe Cultural Study of Music, A Critical Introduction, 2008.
Уз иностране стипендије, награђена је и од Удружења музичких и балетских педагога Србије за изузетне резултате у педагошком раду, 2002. Имала је има времена за активно чланство у признатим домаћим и иностраним музичким асоцијацијама. Њена интересовања усмерена су ка очувању највећих вредности српског народа и српске државе и смисаоној академској сарадњи са иностраним појединцима и институцијама.
Андреа Протић - солфеђо, припремни разред
Образовање
• Факултет музичке уметности, Универзитет у Београду
Мастер теоретичар уметности (мастер студије 2014-2016.)
Музичка педагогија, основне студије 2010-2014. године
Музичко- педагошко искуство:
Музичка школа „Мокрањац“, Београд
Професор солфеђа
Пројекти и концерти
Уметнички пројекат, Густав Малер, Осма симфонија (симфонија „Хиљаде“), чланица мешовитог хора Факултета музичке уметности, диригент Бојан Суђић, (Београд, 2012.)
• Представа „Деца“, у класи проф. Вере Миланковић, на предмету „Импровизација за глас и клавир“ (Београд, јун 2012)
• Мјузикл „Да ли имам таленат?“, класа проф. др Милене Петровић, (Београд, 2013)
• Члан организационог тима концерта из циклуса „И ово је историја музике“ под називом „Од Прокофјева до Лејди Гаге“, у класи проф. др Драгане Стојановић-Новичић (Београд, 2013)
• Учешће на турниру музичких вештина у класи проф. др Гордане Каран на Факултету музичке уметности (Београд, 2011.)
• Чланица мешовитог хора музичке школе „Мокрањац“, бројни наступи и концерти ( Београд, 2006-2010)
Хоби и друге вештине:
• Страни језици: енглески (течно), немачки (основе)
• Латиноамерички плесови, салса, баћата и други карипски плесови; зумба
Драгана Зоричић - солфеђо
ПРАТИТЕ НАС
Copyright 2018. - Muzička škola Mokranjac - Beograd